Weddingplanner A tot en met Z

Wat fantastisch, jullie gaan trouwen! Gefeliciteerd!

En nu.... Het organiseren van jullie bruiloft staat voor de deur, waar begin je? Is het niet teveel? Doe ik het goed?  Waar moet ik rekening mee houden?

Allemaal vragen die waarschijnlijk door jullie hoofden spoken. Daarvoor ben ik er en kan ik jullie helpen.

Wat doe ik als weddingplanner:

  • organiseren (samen met jullie) van jullie bruiloft
  • advies, tips en ideeën
  • budget bewaken
  • draaiboek maken
  • contact met leveranciers
  • altijd begeleiding en contact gedurende gehele planning (telefonisch of per e-mail)
  • ceremoniemeester op de dag zelf (zie hiernaast voor specificatie)
  • tussentijds nog 2 vervolggesprekken.

Er is van alles in overleg mogelijk.

Kosten? Elke bruiloft is anders en daardoor is dit dus maatwerk. Zodra ik middels een kennismakingsgesprek naar jullie ideeën heb geluisterd, kan ik een juiste offerte afgeven.

 

Zelfs kan ik in de avonduren nog bijspringen achter de bar!

Ceremoniemeester

Jullie regelen alles van leveranciers tot locaties en catering zelf voor de bruiloft. Maar op deze dag willen jullie graag genieten en ook willen jullie dat alle gasten genieten. 

Dan kan ik als ceremoniemeester ervoor zorgen dat alles soepel verloopt en dat jullie samen met jullie gasten de liefde kunnen vieren!

Wat ik doe als ceremoniemeester:

  • kennismakingsgesprek (1 á 2 uren)
  • checklist maken
  • controleren van alle gemaakte afspraken en contact opnemen met de leveranciers
  • draaiboek maken
  • 4 weken voor de bruiloft, nogmaals een gesprek (1 á 2 uren)
  • aanwezig op jullie bruiloft (circa 10 uren)
  • altijd beschikbaar (telefonisch of per e-mail).

Er is van alles in overleg mogelijk.

De kosten van bovenstaande zijn: € 850,- inclusief BTW en inclusief reiskosten binnen een straal van 30 km vanaf Drachten.

Evenementplanner

Voor welk evenement ben je iemand nodig die jou alles uithanden neemt? Dat kan van alles zijn, van bedrijfsfeesten, jubilea, openingen, babyshower tot verjaardagsfeest! Bericht me vooral en we kunnen kijken waar ik mee kan helpen.

Ik luister goed naar de wensen van jou of jullie als bedrijf en zal dit nastreven en tot in de puntjes goed regelen. Zodat je er zelf geen omkijken meer naar hebt en alles uit handen kan geven aan mij. Ik zal in een kennismakingsgesprek alles met jou/jullie doornemen en jou/jullie op de hoogte houden van de voortgang.

 

Kosten? Elk evenement is anders en daardoor is dit dus maatwerk. Zodra ik middels een kennismakingsgesprek naar jullie ideeën heb geluisterd, kan ik een juiste offerte afgeven.

Adviesgesprek

Jullie willen zelf een bruiloft/evenement organiseren, maar......

  • waar moeten jullie beginnen?
  • er is teveel informatie online te vinden
  • willen graag tips en adviezen.

Boek een adviesgesprek in en ik denk en adviseer graag met jullie mee. Wat houdt een adviesgesprek in?

  • 2 uur durend gesprek (dit kan bij jullie thuis, bij mij thuis, op een locatie of digitaal)
  • antwoord op jullie vragen (die jullie middels een vragenlijst eerder hebben toegestuurd)
  • tips en adviezen
  • budgetplan
  • meedenken met jullie bruiloft/evenement
  • na het gesprek ontvangen jullie een document waarin alles staat wat we besproken hebben.

Kosten: €195,- inclusief BTW en inclusief reiskosten binnen een straal van 30 km vanaf Drachten.

 

Eventmanager/ondersteuning

Mocht je als bedrijf zijnde een langdurige opdracht of wekelijks terugkomende taken hebben en je bent hiervoor opzoek naar een eventmanager of ondersteuner? Dan kun je mij inhuren als zzp'er. Samen gaan we middels een kennismakingsgesprek kijken of we een klik hebben en of de opdracht van beide kanten bevalt. Middels de juiste overeenkomst komen wij tot een akkoord en zal ik met passie en enthousiasme deze opdracht invullen. 

Verdere vragen?

Heb je een andere vraag of evenement die hier niet tussenstaat? Stuur mij vrijblijvend een e-mail of neem telefonisch contact met mij op.